emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

LEDIG

Publicerad 2014-06-05 11:48:50 i Allmänt,

Ledig
idag vad jag och åttorna på min skola på studiebesök på ett gymnasium en bit från våran skola, det var jätte interessant, jag har bestämt vilka tre inriktningar jag vill gå i, 1. Vård och omsorg, 2. Natur och 3. Resturang.
Om jag fortsätter som jag har gjort i år och lite hårdare så finns det en stor chans att jag kommer in på vård och omsorg så jag får fortsätta att kämpa.
Jag får äntligen sova ut i några dagar så jag måste bli lite piggare iallafall fram över, hoppas jag.
Imorgon
Imorgon kommer min lilla Rasmus hem igen från Stockholm, min lilla älskling.. Jag har saknat honom jätte mycket.. 
Då ska vi nog bara ligga och mysa hela dagen, kolla lite på film och äta fredags mys. 
Jag, mamma och min stora syster ska åka och shoppa i helgen men jag vet inte vilken dag, antingen imorgon eller på lördag, då ska jag köpa skolavslutnings skor, vanliga gå skor köpte jag igår för 129 kr, dom liknar Converse men det är inte det märket, hihi! Svårt att förklara.. Det kommer en bild på dom sen på slutet av inlägget. 
Lagning
Jag lämnade in min mobil på lagning igår och den ska vara klar idag, så pappa och jag ska åka och hämta den och en ipad mini som dom har lagat också, så får jag min lilla mobil tillbaka.
Ni kanske undrar nu ''Du hade ju inte pengar igår?''
Men jag och pappa slog vad om en sak om 1000kr, så fick jag reda på senare på kvällen att han hade satt in det på mitt konto redan, så då lämnade jag in mobilen för 1000 kronorna... sen så betalade pappa för mina skor, han tycker nog synd om mig som får gå med dom sönder skrapande skorna, haha. 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela