emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

LITE SAKER

Publicerad 2014-06-04 15:29:02 i Allmänt,

Skola
Idag har jag ju varit i skolan, det vi har gjort är att städa ur allt i skåpet, lämnat in nycklarna till skåpen, kollat på dansuppvisning och haft två riktiga lektioner. 
Jag skulle ju ha haft prov idag orienterings prov, men det blev tydligen inställt en lektion innan provet skulle göras, hade pluggat i fyra timmar samarlagt för detta prov.
Trött och utsliten
Jag är så trött och utsliten så jag inte ens kan förklara tröttheten.. 
Jag tror det är dels för att jag tänker på skolan och betygen hela tiden och jag är trött på skolan för jag kämpar så mycket, men det blir nog bättre snart
Skolavslutningen
Jag har panik för skolavslutningen, jag har en klänning, naglar och håret men jag har inga skor och jag har inga pengar heller.. Jag kan inte gå i skor som är för småa för mig för då kommer jag gå som att jag har stukat båda fötterna.. Det kommer lösa sig på något sätt men jag känner mig ganska stressad ändå.
Allt löser sig.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela