emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

STÄDAT OCH LITE MER

Publicerad 2014-06-01 15:20:32 i Allmänt,

Städat
Jag har städat hela övervåningen och sedan våran bil, känner mig ganska trött men duktig, haha.
Jag städade ju som sagt mitt rum igår också vilket jag sa i video inlägget, jag hade jätte mycket pollen vid mina parfymer osv, jätte äckligt så jag var tvungen att städa hela rummet.
Träning
Nu är jag, mamma och pappa påväg till gymmet, ska bli jätte skönt, igår svettades jag så det bara rann för att jag hade kört så hårt! Jag ska sola på onsdag igen vilket jag längtar fruktansvärt mycket till.
Ikväll
Senare ikväll så ska Rasmus hem och jag får sova ensam, utan honom.. Kommer kännas jobbigt.. Han åker även till Stockholm med sin klass i två dagar på onsdag eller torsdag och jag ska vara borta på måndag och tisdag.. Sen ser jag honom inge mer förns på fredag..
Det kommer gå bra ändå tror jag.



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela