emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

TRÄNING OCH LITE MER

Publicerad 2014-06-03 17:03:27 i Allmänt,

Träning
Idag ska jag och pappa åka och träna + sola, jag tänkte köra kondition, mage och ben.
Tog en vilodag igår så idag ska jag träna hårt.
Igår
Igår åkte jag och sov hos Karin för att vi skulle ha friluftsdag där hon bor, så då kunde jag lika gärna sova där, vi började runt åtta idag och vi började 12.
Jag pluggade i två timmar igår också, lite NO och idrott.
Betygen blev klarskrivna inatt så jag får se vad jag får, jag har ju höjt alla mina betyg!! Är stolt över mig själv för jag har inte haft ett lätt läsår.
Ridhuset
Idag var ju jag och Karin som sagt i stallet vid henne, vi fick fixa hästen två och två själva, sadla hästen och rida på den, det var roligt att äntligen få göra allt själv när det gäller att sadla och borsta hästen, otroligt kul, vi fick rida en halv timme var och det räckte för min del.
Imorgon
Imorgon så ska jag göra ett idrotts prov, om orientering.. Inte min bästa sida men jag kan äntligen läsa en karta, hihi.
Sedan så har vi elevens val imorgon så dom som har dans ska visa upp danser och sånt, vi ska rensa ur skåpen också.
Vi ska göra ganska mycket imorgon har jag fått hört.
Snart är skolan slut och jag ska äntligen få sommarlov! Längtar jätte mycket.
Inlägg ibland
Ni har ju märkt att jag kan ha hoppat över en dag med att skriva ett inlägg, det kommer jag göra flera gånger för jag kommer inte ha tid hela tiden och sånt, så ni får vara beredda på det tyvärr.
Jag bloggade inte igår för att jag var som sagt med Karin och vi var ute och pratade en hel del, vi solade, pluggade, spelade lite spel och senare på kvällen så kollade vi på "Hunger games 1" 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela