emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

FRILUFTDAGEN OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-28 21:39:20 i Allmänt,

Friluftdagen
Jag hade ju anmält mig till ridningen som alternativet på friluftdagen nästa vecka, jag fick tidigare idag reda på att jag hade fått en plats på ridningen, så jag blev jätte glad, eftersom att jag redan håller på med hästar och sånt så är det ju lite roligare och spännande, nu är det bara att hålla tummarna på att jag inte ramlar av hästen, hihi.
Det kommer säkert gå jätte bra och jag kommer nog ha det jätte roligt.
Matte
Jag hade ett matte test i skolan igår.. Matte är ju inte min starka sida inom skolan och så men i alla fall, så kunde man ha 34 rätt på testet och jag fick sex rätt, så jag blev ju ett F på det, men det jag försöker att fokusera på är att jag har i alla fall godkänt i matte och det här testet sänker inte betyget utan det kunde höja ens betyg, men jag stannar på mitt lilla E och är nöjd.


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela