emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

LITE SAKER

Publicerad 2014-05-20 11:04:57 i Allmänt,

Stallet
Idag ska jag ju till stallet, jag tror att vi ska göra ett teori prov, våran ledare vägrar att berätta vad vi ska göra så jag tror att vi kommer göra det, så när jag kommer hem så ska jag sätta mig ner och plugga på hästens muskler, borstar och tränslet så får vi hoppas på det bästa..
Träning
Idag ska ju jag och pappa till gymmet igen och det ska bli otroligt skönt, jag ska ju som sagt testa solariumet idag så jag får bara hoppas på att jag blir lite brun.
Jag hade tänkt att träna min kondition, rumpa och ben.
Jag är verkligen glad över att jag inte fick träningsverk sen igår, jag tror jag slapp det PGA att jag stretchade.
Sista långa veckan
Idag är det den sista långa veckan tills skolavslutningen, så jag fokuserar nu att jag bara ska klara av denna vecka och sen är det bara tre dagar osv, så då kan man ta det lite lugnare och tänka ''Snart är det skolavslutning, slut på lektioner och slut på alla läxor och prov.''
Så jag försöker vända det till det possitiva hela tiden för att jag själv ska må bra och allt skoljobb ska gå bra.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela