emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

LITE SAKER

Publicerad 2014-05-27 12:11:05 i Allmänt,

Lektion
Just nu har jag SO lektion igen, så då passar jag på att blogga lite som vanligt, haha.
Det är bara på SO lektionerna jag har tid att skriva ett inlägg, om det gäller skola då.
Jag har lämnat in alla mina böcker på tyskan och på engelskan nu, så nu känns det verkligen som att sommar lovet är nära kan man säga.
Stallet
Idag ska jag till stallet med mina syskon, så idag ska provet vara för det sa våran lärare förra veckan också, eller hon sa att man skulle plugga och det var det ända hon kunde säga, så då blir det nog prov.
Jag hoppas att vi kommer sköta om en häst efter provet, att vi inte åker dit för provet bara utan att hålla på med hästarna också. 
Träning
Jag ska försöka att övertala min mamma idag för att vi ska åka och träna, jag har inte gjort det på två dagar och det känns lite tråkigt för jag vill inte gå in på samma gamla bana igen, den deppiga och tråkiga Emilia, jag vill vara den roliga och glada Emilia, så jag måste verkligen kämpa för att hålla samma linje på topp.
Igår kväll
Igår kväll så gick jag och Rasmus till Coop och köpte Marabou och vindruvor, så vi smällte chokladen och doppade vindruvorna i det, det var jätte gott men vi åt inte upp allt för jag fick så ont i magen för jag tål inte choklad, men jag äter för att det är gott. 
Vi kollade lite på barn filmer, hihi, som ''vita stenen'' och vi tänkte kolla på ''Madicken'' men det blev för sent..
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela