emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

SHOPPING OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-21 20:21:55 i Allmänt,

Shopping
Idag har jag och Rasmus varit och shoppat, jag köpte vita byxor och tre par trosor medans Rasmus köpte skor, tröja och tre kalsonger, jag köpte upp 600kr och Rasmus 800kr 
Jag är rätt nöjd med allt jag har köpt men jag skulle ha velat köpt några tröjor också..
Träning
Efter jag och Rasmus hade åkt hem från vår lilla shopping så åkte jag och gymade medans han var hos mig och väntade, jag körde mage, rumpa och kondition.
Jag tränade i ca en timme och då hämtade Rasmus mig på moppen och åkte hem, duschade osv.. 
Jag funderar på att göra fruktsallad men våra bananer är mosade.. Jag kan inte äta bara äpple i en fruktsallad..
Hälsocentralen
Imorgon ska jag till hälsocentralen klockan åtta för att kolla om jag har astma, jag vill verkligen kolla upp det och ska äntligen göra det nu.
Vi får hoppas att dom hittar något med min andning iallafall.
Hål
Idag hade jag hål i en timme i skolan, så jag och min kompis Emilia gick till Ica för att köpa jordgubbar och Loka, så det var jätte gott!! Nyttigt också.
 



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela