emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

SKOLA OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-26 08:29:16 i Allmänt,

Skola
Just nu sitter jag i skolan och har SO, jag skriver nu eftersom min lärare ska läsa igenom min långa text och han sa att jag fick göra vad jag vela, så jag passar helt enkelt på.
Jag är ganska glad just nu och det tänker jag berätta lite senare i detta inlägg.
Idag ska jag ha idrott lite efter lunch, vi får se hur det går med det eftersom att jag inte har fått min astma spray en och jag måste ha den om jag springer eller om jag bara anstränger mig.
Sommar jobb
Jag hade sökt till ett sommar jobb till i sommar för att spara in lite pengar.
Mitt under lektionen så ringde det.
Jag ''Hej det är Emilia''
Han ''Hej, du hade sökt efter ett sommar jobb här på skolan va?''
Jag ''Det stämmer''
Han ''Vill du fortfarande ha det?''
Jag ''Ja absolut''
Han ''ja men då får du det''
Jag blev så glad för jag har inte haft ett sommar jobb tidigare, vi ska till idré i sommar och då tjänar jag lite mer, det ska bli så otroligt kul och en av mina vänner fick också jobbet så det blev extra kul.
Förlåt
Förlåt för att jag glömde skriva ett inlägg igår, jag var jätte trött och var tvungen att hjälpa till hemma, det var ju även morsdag och jag och min lilla syster köpte en tröja till mamma och sen åkte vi till min farmor och fikade lite.
Mamma blev jätte glad över tröjan och hon passar jätte bra i den.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sara Ehn

Publicerad 2014-05-26 15:48:12

Hej! Vart sökte du någonstans? kram

Svar: Jag sökte i skolan, jag kan skriva till dig på Kik, kram
Emilia Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela