emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

SOLAT OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-29 20:11:38 i Allmänt,

Solat
Jag åkte och gymade idag med pappa så jag fick till och med sola! Jag är jätte lätt för att bli brun så det blev en jätte stor skillnad, jag blev mer brun en vad jag hade förväntat mig kan man ju säga.. Nu får jag bara sola högst en gång i veckan, varför vet jag inte.
Träning
Jag åkte ju som sagt och gymade med pappa, jag körde kondition, mage, triceps och biceps, tungt men väl värt det.
Efter jag hade tränat klart så skulle jag som sagt sola och det gjorde jag bara i tolv minuter och blev en stor förändring, sen åkte vi hem och nu ligger jag i badet och slappnar av.
Ikväll
Ikväll ska jag sova med en kompis som heter Emelie och det ska bli grymt roligt, vi har lika dålig humor så det blir ju lite extra roligt.
Vi får se vad vi gör ikväll, jag hoppas på en lugn kväll i alla fall för jag är jätte trött...
Vi får också se om jag bloggar mer ikväll.



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela