emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

SOMMARJOBB OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-28 18:23:13 i Allmänt,

Skola
Idag vaknade jag runt halv sju och klev upp runt kvart över sju, fixade mig på en kvart och åkte moppe till skolan med Rasmus.
Jag hade ju SO idag, men då letade jag för fullt efter sommarjobb, jag hittade ett på McDonalds, coop, KappAhl och lite mer, det kommer jag skriva lite mer om lite senare.
Träning
Det blev ingen träning idag heller för pappa ska åka direkt till jobbet efteråt och mamma har inte tid eller så vill hon bara inte...
Jag vill inte gymma själv, jag kan konstigt nog inte koncentrera mig lika bra när jag är själv, just därför så vill jag att någon ska följa med!
Jag måste kämpa om jag vill ha den fina kroppen jag vill ha...
Sommarjobb
Tillbaka till sommarjobb..
Som sagt, efter jag har jobbat klart med det sommarjobb jag fick på skolan så ska jag FÖRSÖKA i alla fall att få ett annat jobb, på kanske coop eftersom det ligger närmast mig, hihi.
Jag vill verkligen få in pengar som jag måste ha till moppe kort, jag ska försöka ta ett sånt i sommar, helst.
Varför jag vill ha en moppe är inte för att jag är slö, det beror mest på att jag tänker åka moppe till skolan, till stan osv.. så jag slipper tänka på vilka skor som jag kan gå i, så jag slipper svettas när jag kommer fram och lite sånt.
Jag får hålla tummarna att mamma och pappa ger mig lite extra pengar som fattas för moppe kortet kostar runt 5000 kr.
Det jag har räknat ut är att dom pengarna jag kommer ha från min månads peng och lönen jag får sammarlagt så blir det 2700 kr, så det fattas ju 2300 kr, helst så ska jag ju ha lite pengar till moppen också..
Aja, jag får köra så  gott jag kan, jag kan inte göra mer en att försöka.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela