emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

STRANDEN OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-24 12:53:56 i Allmänt,

Stranden
Idag ska jag och Rasmus och två andra kompisar till stranden och bada lite, det är så sjukt varmt.. Svettas hela tiden!
Solen går i moln hela tiden så det kommer nog inte bli så mycket sola, mest bad.
Hockey
Sverige vann mot Vitryssland så dom gick vidare till semifinalen som är klockan ett, så efter hockeyn så bär vi oss iväg till stranden.
Hålla tummarna för Sverige igen då, haha.
Men Sverige kommer nog ta Ryssland idag. 
Imorse
Imorse gjorde jag frukost åt min lilla syster och hennes kompis, det blev en ostmacka med juice och en jordgubbe på toppen, jag blev ganska avundsjuk så jag tog likadant själv, hihi.



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela