emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

TRÄNING OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-20 19:28:36 i Allmänt,

Stallet
Vi hade inge prov idag, det vi fick göra var att vi fick en egen häst som vi fick sköta så det var jätte roligt faktist.
Jag hade aldrig använt en hov kravs, det är en liten miniatyr av en hammare, på den sidan som man tar bort spikar med, så det var intressant att få testa det för första gången och själv där emot.
Träning
Jag har precis gymmat klart, körde lite kondition, mage och rumpa, det blev lite ändrade planer om vad jag skulle köra, hihi.
Just nu så är jag helt jävla slut i kroppen men väldigt skönt var det.
Så nu tar vi en fruktsallad på allt mitt grymma jobb!




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela