emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

URSÄKT OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-22 20:29:49 i Allmänt,

Förlåt
Ett stort förlåt för att jag inte har bloggat idag.. Jag har haft fullt upp..
Jag har tränat, badat och varit i skolan, det har varit 28 grader varmt här hos mig idag, så det är därför jag inte har skrivit så mycket..
Träning
Idag har jag ju tränat som sagt och då har jag tränat kondition, triceps och biceps, efter jag hade tränat så gick jag vidare till massagen, det var otroligt skönt.
Imorgon ska jag träna igen fast med en klass kompis, då ska jag köra mage, rumpa och triceps.
Hälsocentralen
Idag var jag ju och kollade om jag hade astma, det gick bra och testerna var inte så svåra, det var bara att andas in i ett andnings rör.
Jag fick beskedet att jag hade ansträngnings astma, så en doktor ska checka igenom mina prov svar en gång till och det kommer nog sluta med att jag får en astma spray, men det blir nog bra för jag har verkligen längtat efter ett hjälp medel.
Prov/Skola
Jag var ju i skolan idag och då hade jag ett matte prov, det matte provet var jag tvungen att klara om jag skulle bli godkänd i matte, så jag gjorde provet och jag kände mig jätte nöjd.
Minst tio rätt skulle man ha för att ha godkänt, jag fick 13!!! Jag är så otroligt glad för mitt mål var att ha godkänt i ALLA ämnen och det har jag nu!!
7 månader
Idag har jag och Rasmus varit tillsammans i sju månader, sju långa månader, tiden går fort när man har roligt sägs det ju, hihi.
Hockey
Just nu kollar ju jag, Rasmus, mamma, pappa och min lilla syster på hockey... 
Sverige - Vitryssland, just nu står det 1-0 till Sverige.
Man får hålla som vanligt tummarna på Sverige.
Ligger i massage sängen



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela