emiliajohbloggse.blogg.se

En tjej på 15 år och verkligen älskar att hjälpa människor. En tjej med ett öppet hjärta och har gått egenom svåra och goda tider.

VARMT OCH LITE MER

Publicerad 2014-05-23 14:16:22 i Allmänt,

Varmt
Idag har det varit fruktansvärt varmt, imorse var det 21 plus, så jävla skönt.
Jag satt på mig ett par shorts imorse och svettades hela dagen.
Musik slutbetyg
Jag fick reda på mitt slut betyg i musik idag, jag kan säga såhär, jag blev ganska nöjd och nöjdare med att han sa att jag kunde höja upp till ett B!
Jag fick ett E iallafall, sjukt nöjd för det är ganska svårt med noter framför allt, men jag fick godkänt iallafall och det är huvudsaken.
Ingen träning
Jag ska inte träna idag, jag har tränat hela veckan och nu behöver jag helgen till mina vilodagar.. 
Men jag kommer få ångest för att jag äter så mycket onyttigt dom här två dagarna, men det får jag ta.



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela